ای دل....

ترانه های دل

قلم رو از دستم انداختم......وقتی حرفی واسه گفتن نداشتم

ای دل عاشق بسته دیگه ندیدن                    

ای دل عاشق تا کی سختی کشیدن

ای دل تنها بسته دیگه جدایی                        

ای دل تنها اخه تا کی بی وفایی

ای دل خسته بسته دیگه دوری                    

ای دل خسته اخه تا کی صبوری

 

بازم دلم هواتو کرده

بازم دلم تنگ چشاته

بازم دلم محتاج نگاته



نظرات شما عزیزان:

آ لا هوادار حمید
ساعت19:52---12 مرداد 1392
همون بیت آ خر و میگم ....شعرت خیلی قشنگه و اون و حفظش کردم. خیلی قشنگه و خیلی دوسش دارم.ممنون مسعود جان.

زهرا
ساعت11:30---12 مرداد 1392
20 عالی خیلی خوب
پاسخ:مرسی.منتظر جواب ایمیل هستم.


آ لا هوادار حمید
ساعت2:54---12 مرداد 1392
راستی معنی آ آخرین بیت و اصلا نفهمیدم میشه بگی.
پاسخ:کدوم آ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 10 ارديبهشت 1395برچسب:,ساعت16:14توسط مسعود | |